Hvordan bliver jeg instruktør,
og hvad skal der til?

Du henvender dig til os  og så skal vi nok hjælpe dig i gang.

• Du har lyst til at udvikle dig personligt
  • Du har lyst til at arbejde sammen med andre
  • Du har et godt humør
  • Du har lyst til at lære nyt
  • Du kan afsætte 1-2 timer om ugen (se nærmere længere nede)

Det er slet ikke svært at komme igang med at blive instruktør, og vil vil rigtig gerne hjælpe dig godt på vej og godt i gang.

Har du ikke mod på at stå med et hold helt for dig selv til at starte med, så er det helt forståeligt, og så kunne man jo være to til at deles om det. Der er også mulighed for at blive trainee hos en af vores faste instruktører dvs. at du kommer på deres hold og sammen med instruktøren lægger mål for, hvad du gerne vil arbejde med og blive god til. Sammen finder I så en model for, hvad der virker for jer/dig. Det kan være du skal starte med at være med på sidelinjen for siden så at få flere og flere små og større opgaver.

Hvis man er flere instruktører på samme hold, vil der også på sigt være mulighed for at I indbyrdes kan planlægge at holde fri en gang imellem, hvis I skal noget en aften, så jo flere vi er jo flere muligheder får vi.

Alle vores instruktører og trainees kommer afsted på kurser, hvor de lærer, hvordan man underviser, tager imod eller planlægger et træningsforløb m.m. alt efter, hvilket hold de skal undervise.

Du vil blive en del af en gruppe af trænere, og der vil blive afholdt møder ca. 4-5 gange hen over sæsonen, der går fra sept. til marts. På disse møder snakker vi om, hvordan det går på holdene; er der nogle der har brug for noget, hvad gør vi til opvisningen m.m, og så har vi en afslutning på sæsonen, hvor vi mødes og spiser sammen.

Har du brug for at vide mere, skal du være velkommen til at kontakte kontakt Lene på tlf. 23325643 eller på mail, så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

Husk du binder dig ikke til noget bare ved at kontakte os for at høre nærmere…

så tøv ikke!