Faaborg Gymnastikforening

Sjov motion +

Ældre gymnaster.

Hvornår:
Træning tirsdag kl. 10:00 - 11:00.

Hvor:
I Forum Faaborg - Holdsal 3+4.

Holdbeskrivelse:

”Sjov Motion +” henvender sig til dig som gerne vil komme i bedre form og måske ikke har været i gang i nogle år!

Holdet henvender sig til kvinder der typisk ikke længere er på arbejdsmarkedet og nu igen har tid til at gøre noget godt for kroppen og sig selv på en sjov måde.

Er du ældre gymnast, men ikke synes at du endnu er klar til senior-hold, kan du også være med her.

Vi arbejder med styrke og pulstræning, balancetræning, bækkenbundstræning, og så kan vi også godt lide at danse lidt og få gang i hofterne.

Har du lyst til at komme i bedre form på en sjov måde, få arbejdet hele kroppen igennem, ka`du  li `go`musik som du kan synge med på, så er dette holdet for dig!

På dette hold kan du ikke undgå at få sved på panden, husk håndklæde og vandflasken.

Laila

575,-/år

Vi har også et hold til dig

pensi.jpg
effekt.jpg

Effekt

Damer.

Hvornår:
Træning onsdag kl. 16:15 - 17:30.

Hvor:
I Forum Faaborg - Hal 3-4.

Holdbeskrivelse:
EFFEKT er funktionel muskeltræning. Træningen består af øvelser, der udføres stående, siddende eller liggende, langsomt og kontrolleret.

EFFEKT har til formål, rent fysisk, at skabe større kropsbevidsthed, bedre holdning, og gøre kroppen stærkere, mere udholdende, sundere og velformet.

I sæsonen skal vi arbejde med koordinering og balancetræning. Vi arbejder med redondobolden, elastikker og øvelser på måtte, hvor vi træner mave, lår og baller.

Vi skal også træne smidigheden, samt lave lidt styrketræning. Jeg vil også have fokus på rygtræning, og så skal vi ha’ det sjovt.

Vel mødt til en ny sæson.

Annette

575,-/år

... eller måske det her?

pension.jpg
Kondi_pensionist.jpg

Træn dig glad

Alder: 50+
Mænd og kvinder

Hvornår:
Træning tirsdag kl. 11:00 - 12:00.

I Forum Faaborg - Annex.

Holdbeskrivelse:
Gymnastik for ældre der gerne vil have pulsen op. Der er plads til alle, da man laver øvelserne i sit eget tempo og det man kan holde til i forhold til evt. skader.

Vi laver øvelser med redskaber som bolde, sjippetov, elastikker, skamler og mange andre ting. Til sidst slapper vi af til rolig musik. Der er tid til hyggeligt samvær og en god snak.

Lene

Eller det her?

Ballroom fitness

Alder: 15+
Mænd og kvinder

Hvornår:
Træning torsdag kl. 17:00 - 18:00.
Opstart uge 37.

Hvor:
I Forum Faaborg - Holdsal 1+2.

Holdbeskrivelse:
Glem alt om lykkepiller, byd dig selv og livet op til dans, din krop og dine omgivelser vil elske dig for det.

Er du vild med dans, mens har ingen dansepartner? Så er dette hold noget for dig! Vi lærer de forskellige grundtrin, samt enkelte variationer og får samtidig god motion og har det sjovt. Kom og dans vals, jive, samba, cha-cha-cha m.m. til skøn musik! Jeg garanterer du får sved på panden så husk drikkedunken. Alle kan være med uanset køn, alder fra 15 år. Vi ses på dansegulvet.

Laila